משפחה ממוצעת עם שלושה ילדים תיאלץ להפרד הערב מסכום קרוב ל-500 שקלים בשעה ששני ההורים גם עובדים בהכנה ובפירוק ליל הסדר (פיתקי תורנות חיכו בתאי הדואר..). מה קורה כאן? האם ילד בן 6 אוכל בסכום קרוב ל-100 שקל? ועוד רשמו לנו שזה מסובסד..מה עם שעות העבודה שהוריו משקיעים בתורנויות הנל? נדמה שענף המזון בחר להתייעל על חשבון החברים וחבל. השבוע התבשרנו גם על עלייה משמעותית בשכר המנהלת שאחראית גם על ענף המזון… ובכל זאת חג שמח לכולם.
1 גם בלי העליה של שכרה של מנהלת מגזר הצריכה היה לנו חג שמח.
שכירים הציפו את הרפת כבר החברים שנותרו שם מעטים.
2 אני חושב שההפרטה פשטה את הרגל.
לבריכה מביאים שכיר ומחייבים לפי כמות של אורחים ולפי שעה לפחות ממה שאני שמעתי השנה
כבר יש התנהלות שהכל על החלש.
אמרנו תקה יש רק לכאלה שעומדים בנהלים מסויימים זה לא תקה
מסיבות וערבי חג כבר כמעט כולם בתשלום שהם חלק ממיסי הקהילה אז למה מחייבים?
גם אני גוייסתי לתורנות, גם אנחנו משלמים על חמישה (425 ש"ח) ואני לגמרי מבין את התסכול אבל יקר לחיות, במיוחד למשפחות עם קטנים ובשביל זה אנו עובדים קשה כדי להתפרנס. האלטרנטיבה אצל המשפחה הרחוקה- 300 ש"ח רק על הדלק, לפני קפה בדרך ודו"ח על שיחה בלי דיבורית…
זקני יגור מספרים שפעם חילקו שקיות תפוצ'יפס לליל הסדר. כיום חוגגים בסטנדרט קצת יותר גבוה. זה עולה כסף. גם אנחנו לא אכלנים גדולים, אבל לרדת על ענף המזון לאחר אירוע כזה, לא מתאים. גם שכר הבכירים לא קשור ונקבע ע"י צוות ייעודי (בצניעות יחסית לשוק העבודה ובשקיפות אפילו מעט מוגזמת, כולל שמות ביומן האחרון).
בהזדמנות הזו, תודה לכל המגוייסים, בהתנדבות ובתשלום, על אירוע מאורגן למופת. נהנינו מאוד.
וכדי לא לצאת רק חיוביים… כבר יותר מחודשיים שמונחות זכוכיות מאוד גדולות בדרך הכרמל בעיקול (ליד יורם ברנע, אותה זכוכית שליסה רום התריעה אודותיה בעבר). חשבתי שהאיסוף ברביעי האחרון יכלול אותן. לפני ארבע שנים כמעט מת כאן מישהו מזכוכית שחתכה לו את העורק, הרבה פחות מסיבית מאלה. הן ענקיות ויכולות להוריד רגל של פיל. אז ברור שאסור לזרוק וכו' אבל מי לוקח אחריות? אולי ענף המזון שהוכיח את עצמו?..
שלום לאנונימי 41,
עלות כיסא (אוכל, הגברה, תאורה, מולטימדיה ועוד) היא כ-170 שח. עלות כיסא לחבר היא 85 שח ולאורח 100 שח. מתוך רצון לשמור על סדר יגורי מפואר כמיטב המסורת סבסדנו גם השנה את העלות. סדר פסח בבית או בכל מקום אחר עולה לא פחות, אם לא יותר. התורנות היא חלק מהתנדבות ושותפות שלנו, החברים המשתתפים בחג בקיום האירוע ולדעתי, היא בטלה בשישים מול איכותו של הסדר.
לעניין מנות ילדים, נשקול לשנה הבאה לשנות התמחיר.
זה גם המקום להודות לכל מי שטרח ודאג שהסדר ימשיך להיות אירוע מכונן ביגור (רבקהלה, לאה,מיכל, יעל, נטע-לי, יונתן, ספי, חברי המקהלה ועוד כל השותפים הרבים, שיסלחו לי אם שכחתי את שמם).
שכרה של חני לא רלוונטי לנושא והוא עודכן בהתאם להחלטת האסיפה (צוות שכר למנהלים).
חג שמח ושנזכה לשנים רבות עם סדרים מפוארים לפחות כמו האחרון.
בועז
מבלי להביע דעה אם דברי החברים צודקים או לא בכל הנושאים שהוזכרו גם כאלו שאינם קשורים לפסח וחלקם גם בפייסבוק יגור הנקודה החשובה היא שיותר ויותר אנשים מביעים דעות (אמנם חלקם הגדול באנונימיות) ובכך תורמים לשיח המתבקש בקהילתנו.
איני מרוצה מתשובתו של המזכיר לכל מי שמביע דעתו, לבוא ולהציג בפניו או בפני המזכירות את עמדתו וזאת במקום דיון ציבורי שכבר בשני נושאים שהמזכירות מבטיחה או טו טו להביא לקיומו ומועדו לא ידוע. אין תחליף לדיון ציבורי פתוח שקוף שאולי לפעמים אינו נעים לממסד אך אין ספק כי רק בדרך זו אפשר להפרות את אורח חיינו בקהילה זו.
משפחה ממוצעת עם שלושה ילדים תיאלץ להפרד הערב מסכום קרוב ל-500 שקלים בשעה ששני ההורים גם עובדים בהכנה ובפירוק ליל הסדר (פיתקי תורנות חיכו בתאי הדואר..). מה קורה כאן? האם ילד בן 6 אוכל בסכום קרוב ל-100 שקל? ועוד רשמו לנו שזה מסובסד..מה עם שעות העבודה שהוריו משקיעים בתורנויות הנל? נדמה שענף המזון בחר להתייעל על חשבון החברים וחבל. השבוע התבשרנו גם על עלייה משמעותית בשכר המנהלת שאחראית גם על ענף המזון… ובכל זאת חג שמח לכולם.
חג שמח
1 גם בלי העליה של שכרה של מנהלת מגזר הצריכה היה לנו חג שמח.
שכירים הציפו את הרפת כבר החברים שנותרו שם מעטים.
2 אני חושב שההפרטה פשטה את הרגל.
לבריכה מביאים שכיר ומחייבים לפי כמות של אורחים ולפי שעה לפחות ממה שאני שמעתי השנה
כבר יש התנהלות שהכל על החלש.
אמרנו תקה יש רק לכאלה שעומדים בנהלים מסויימים זה לא תקה
מסיבות וערבי חג כבר כמעט כולם בתשלום שהם חלק ממיסי הקהילה אז למה מחייבים?
גם אני גוייסתי לתורנות, גם אנחנו משלמים על חמישה (425 ש"ח) ואני לגמרי מבין את התסכול אבל יקר לחיות, במיוחד למשפחות עם קטנים ובשביל זה אנו עובדים קשה כדי להתפרנס. האלטרנטיבה אצל המשפחה הרחוקה- 300 ש"ח רק על הדלק, לפני קפה בדרך ודו"ח על שיחה בלי דיבורית…
זקני יגור מספרים שפעם חילקו שקיות תפוצ'יפס לליל הסדר. כיום חוגגים בסטנדרט קצת יותר גבוה. זה עולה כסף. גם אנחנו לא אכלנים גדולים, אבל לרדת על ענף המזון לאחר אירוע כזה, לא מתאים. גם שכר הבכירים לא קשור ונקבע ע"י צוות ייעודי (בצניעות יחסית לשוק העבודה ובשקיפות אפילו מעט מוגזמת, כולל שמות ביומן האחרון).
בהזדמנות הזו, תודה לכל המגוייסים, בהתנדבות ובתשלום, על אירוע מאורגן למופת. נהנינו מאוד.
וכדי לא לצאת רק חיוביים… כבר יותר מחודשיים שמונחות זכוכיות מאוד גדולות בדרך הכרמל בעיקול (ליד יורם ברנע, אותה זכוכית שליסה רום התריעה אודותיה בעבר). חשבתי שהאיסוף ברביעי האחרון יכלול אותן. לפני ארבע שנים כמעט מת כאן מישהו מזכוכית שחתכה לו את העורק, הרבה פחות מסיבית מאלה. הן ענקיות ויכולות להוריד רגל של פיל. אז ברור שאסור לזרוק וכו' אבל מי לוקח אחריות? אולי ענף המזון שהוכיח את עצמו?..
לדעתי תורנויות פרוק ליל הסדר היו בתשלום – האם זו טעות?
שלום לאנונימי 41,
עלות כיסא (אוכל, הגברה, תאורה, מולטימדיה ועוד) היא כ-170 שח. עלות כיסא לחבר היא 85 שח ולאורח 100 שח. מתוך רצון לשמור על סדר יגורי מפואר כמיטב המסורת סבסדנו גם השנה את העלות. סדר פסח בבית או בכל מקום אחר עולה לא פחות, אם לא יותר. התורנות היא חלק מהתנדבות ושותפות שלנו, החברים המשתתפים בחג בקיום האירוע ולדעתי, היא בטלה בשישים מול איכותו של הסדר.
לעניין מנות ילדים, נשקול לשנה הבאה לשנות התמחיר.
זה גם המקום להודות לכל מי שטרח ודאג שהסדר ימשיך להיות אירוע מכונן ביגור (רבקהלה, לאה,מיכל, יעל, נטע-לי, יונתן, ספי, חברי המקהלה ועוד כל השותפים הרבים, שיסלחו לי אם שכחתי את שמם).
שכרה של חני לא רלוונטי לנושא והוא עודכן בהתאם להחלטת האסיפה (צוות שכר למנהלים).
חג שמח ושנזכה לשנים רבות עם סדרים מפוארים לפחות כמו האחרון.
בועז
מבלי להביע דעה אם דברי החברים צודקים או לא בכל הנושאים שהוזכרו גם כאלו שאינם קשורים לפסח וחלקם גם בפייסבוק יגור הנקודה החשובה היא שיותר ויותר אנשים מביעים דעות (אמנם חלקם הגדול באנונימיות) ובכך תורמים לשיח המתבקש בקהילתנו.
איני מרוצה מתשובתו של המזכיר לכל מי שמביע דעתו, לבוא ולהציג בפניו או בפני המזכירות את עמדתו וזאת במקום דיון ציבורי שכבר בשני נושאים שהמזכירות מבטיחה או טו טו להביא לקיומו ומועדו לא ידוע. אין תחליף לדיון ציבורי פתוח שקוף שאולי לפעמים אינו נעים לממסד אך אין ספק כי רק בדרך זו אפשר להפרות את אורח חיינו בקהילה זו.