- This topic has 9 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 3 שנים, 4 חודשים by מודי.
-
מאתתגובות
-
לגין ITאורח
בלגין לפני כשנתיים הכנסנו אפליקציה של חברת סיטיקטנקט
התכנים באפליקציה הם בהתאם למה שנדרש וניתנים להתאמה:
1. פניות למוקד- פתיחת קריאות שירות, לבניין, לחשמל, מזגנים, גז וכו…, פותחים את הקריאה, מצלמים אם רוצים והקריאה מגיעה לגורם המטפל. יתרון גדול גם ליגור משום שאפשר יהיה לראות את הקריאות שנפתחו ומהירות התגובה.
2. פניות למזכירות לקבל עזרה. (למשל למי פונים לגבי פגר של נבלה בכניסה ליגור)
3. ספר טלפונים- צור קשר.
4. הודעות לקהילה- ישירות ובלי מתווכים.
5. לוח מודעות אקטיבי.
6. מידע כמו הנחות, מבצעים, יד למגינים, תרבות ועוד…- הכל במקום אחד.
7. נהלים- נהלי כניסה לבריכה, נהלי בטיחות, נהלי משרד רכב ועוד…, הכל במקום אחד
8. שעות פתיחה.
9. לחצן מצוקה- לא חובה אבל מאפשר לקרוא לעזרה.
10. מפגעי בטיחות.
11. לינקים למה שרוצים.
12. אפשר להוסיף תפריט יומי, תמונות מאורעים, וכל מה שעולה בראש.
13. כמו כן, כמובן מי שאין לו טלפון "חכם", תמיד תשאר עבורו הדרך הישנה והטובה להתקשר, ברור שהאפליקציה היא בנוסף ולא במקום
בקיצור, מומלץ בחום גם ליגור.חבראורחנשמע מעולה, השאלה היא העלות. כמה תעלה אפליקציה כזאת?
אני כל הזמן נכנס לקבוצות של ההודעות ואז נמאס לי ועוזב
גם כבר יצא לי שהשארתי הודעה על בעית שרברבות, ולמחרת התקשרתי להאסם והוא לא קיבל את ההודעה וזה היה דחוף.
אלמוניאורחיש עוד אפליקציות
למשל https://www.summday.co.il/help/modules
ופה גם אפשר להצביע בקלפי.
בטח יש עוד כאלו
חני אבן רשףאורחלגין it שלום,
תודה רבה על ההמלצה – פנינו קדימה גם כן. נבדקת החלפת מערכת ניהול מידע בשנה הבאה. אחת האפשרויות המתקדמות שלה היא אפליקציה דומה שמתממשקת עם התכנה.
כדאי לעשות מהלך כזה פעם אחת בסנכרון עם כל המערכות – הלוגיסטית והפיננסית יחד
אלמוניאורחחני שלום
נראה לי שחלה אי הבנה, אין קשר בין האפליקציה למערכת המידע שעוסקת בדברים אחרים לגמרי.
זה כמו להגיד שנמתין עם מערכת קלפי ממוחשב, או סידור רכב להחלפת מערכת המידע.
האפליקציה לא צריכה להסתנכרן. המשתמשים נרשמים עצמאית ומכניסים מייל וטלפון שלהם בעצמם.
חני אבן-רשףאורחאלמוני שלום,
אול י לא הסברתי את עצמי היטב – למערכת המידע אפליקצייה יעודית שמתחברת עם מאגרי מידע רבים שצפויים להמצא בה – מערכת אוכלוסיה, מערכת ניהול מבנים, המערכת הפיננסית והמערכת הלוגיסטית – קריאת שירות לשרברבים או לחשמלאים תשאב מידע ממערכת ניהול המבנים, תופיע במשרד הבניין, תיצור חשבון חיוב פתוח לפי הצורך (לפעמים ענף משלם, לפעמים חשבון בדק ולפעמים חבר), תדע לנהל את עלויות החזקת המבנים ותיתן חיווי לחבר על מצב הטיפול בפנייתו. יכול לייעל מאד את עבודת כל המערכות.
ככל שהאפלקיציה תדע לתת מענה לצרכים רבים יותר כך ההשקעה בה כדאית ליגור כארגון ולחברים.
הטמעה של אמצעי כזה היא מהלך ארגוני גדול. אם אפשר לעדות פעם אחת וביעילות גדולה נראה שעדיף להתמקד.
אלמוניאורחלפני שנתיים חני אמרה- רוכשים מערכת לוגיסטית חדשה ואז נעלה עם האפליקציה
אז יופי טופי- יש מערכת חדשה (יש!!)
והמצב כיום הוא שיש לנו מיליון הודעות דחופות ש99% לא דחוף ולא מעניין את כל הציבור, שרק הוחרפו בתקופת הקורונה
מתי מתקדמים?
טכנולוגיאורחיש אפליקציה חדשה שיודעת למיין את האפליקציות הקיימות, לבלגן אותן וחוזר חלילה.
מומלץ!!
קהילה-נטאורחלטענתם יש כבר 285 קיבוצים שמשתמשים במערכת….
מודיאורחמישהו צריך לנהל את האפליקציה, כלומר לרשום מודעות, נהלים וכו'. גם בלגין (נכון ללפני שנה) הנושא של נהלים לא עבד באפליקציה וגם ההודעות על תקלות "חרקו" מעת לעת. וחוץ מזה ישנם כרגע יותר מדי ערוצי תקשורת ביגור: צומת יגור שכבר ממלא חלק מן הפונקציות, לפחות 4 קבוצות ווטסאפ, מודעון (כאשר לפעמים גם יש סתירה בין המודעון לווטסאפ). לא בטוח שתוספת אפליקציה תוסיף משהו, אלא אם כן כל המערכות יישרו קו ויחליטו על כלי אחד.
-
מאתתגובות