שאלות למזכיר

בית פורומים הפורום שאלות למזכיר

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #41704 הגב
    חברי קיבוץ שואלים את המזכיר
    אורח

    בקצרה לרמי המזכיר. עולה הרבה ברחבי הקיבוץ ,האם צוות ההנהלה שלך שנבחר…(ואם היו יותר אנשים אולי הצוות הנ"ל לא היה נבחר)…אבל לעניין: האם אתה והצוות שעוסקים גם בעניינים אישיים.יודעים ומודעים  לדיסקרטיות רבה מאוד מתוך הישיבה… לשמור סודיות בקיצור….תודה.                    נשמח לתשובה עניינית.ושנדע ימים שקטים ללא מלחמות.ושנחזור מהר לשגרה.
    ———-
    תשובה: בכל הנוגע לנושאים אישיים, ניגודי עניינים, ונושאים רגישים נוספים – חברי ההנהלות, הקודמות, והנוכחיות, נדרשים לדיסקרטיות המתחייבת מתפקידם. הנושא צויין גם בישיבה שעסקה בהגדרות תפקידי ההנהלות ונהלי הדיון בהן.

    #41711 הגב
    חברי קיבוץ שואלים את המזכיר
    אורח

    תודה על התשובה העניינית ומאוד חשובה לאמון הציבור

    #41783 הגב
    חברים שעוקבים
    אורח

    שאילתה  להנהלה: קלאב קאר שאמור להיות לטובת העבודה.נמצא כל הזמן לטובת הילדים של..כגון בית האבות שלנו ועוד. זה לא תקין.זה צורם וזה אמור להיות רק לצרכי העבודה..

    #41810 הגב
    דיירים
    אורח

    לרמי ולהנהלה שלום, לאחרונה פורסם כי יפתחו עגלות קפה במקומות שונים ביגור. בימים האחרונים מתרוצצת שמועה כאילו אושר לפתוח אחת העגלות קפה באזור שצמוד לשכונות מגורים מרחק מטרים ספורים מבתי הנהלת החשבונות. לא זה מה שהיה רשום במה שהודיעו לחברים. אנחנו לא מוכנים שתכניסו עשרות ומאות אנשים זרים עם רכבים שינסו לאתר חניה בקרבת העגלה. לא ליד השכונה שלנו!!  מי נתן לכם את הרשות להפריע לאיכות החיים שלנו בעבור בצע כסף? זהו אזור שבו המכירה הזו מותרת בכלל באופן חוקי מול גורמי המדינה? טוב תעשו אם תשקלו את הנושא מחדש. זו החלטה שאינה מתחשבת בציבור גדול והיא תגרום לבעיות חמורות בוודאות. אנחנו בעד עגלות והמסר שהן מעבירות אבל לא ליד הבית הפרטי. ושאלה נוספת, כמה עגלות צריך באזור כל כך קטן? כבר יש לקפה בסטופמרקט מאחורה ויש למשתלה ויש בכניסה להר ויש את הקפה של ברקן. תודה על ההתייחסות וההתחשבות.

    #41796 הגב
    מהשקופים.ליור אסיפה ומזכיר
    אורח

    בחירת האיש בקלפי…עד לרגע זה לא נכתב בשום הודעה על תוצאת היבחרותו של האדון שהיה בקלפי (לא זוכר את שמו)… חוסר שקיפות שגורם שוב לחוסר אמון…רץ לבד בקלפי מדוע??שעצרו כניסה לחברות…עשו לובי שגעו אנשים מדוע???ולסיום אין תוצאות האם האיש נבחר?לא נבחר? מה ההסתרה הזאת מ זה אומר???הרבה תהיות ושאלות בקרב הציבור?מאוד תמוה??                       נשמח לתגובה עניינית .תודה.
    =============
    תוצאות הקלפי פורסמו בהודעות הקהילה וגם בפייסבוק הרשמי עוד ביום שישי (היום בו הסתיימה ההצבעה)
    המועמד/חבר לא "רץ לבד" אלא בתום התקופה הנדרשת הועלה כנדרש להצבעה בקלפי. אם היו נוספים בסטטוס דומה, היו מועלים יחדיו.
    הכניסה לחברות ביגור מותנית בדירה לסימון. מועמד/ת שהם בני זוג של חבר/ה איננו נקלט שעבורו יש צורך בסימון דירה מעבר לסימון הקיים לבן הזוג שכבר חבר.

     

    #41869 הגב
    מהסטופמרקית
    אורח

    תבטלו את איחוד כלבו מרכולית.המקום באמצע שכונה.לא יהיה מקום למשאיות.הפרעה נוראית לדיירים.רוצים לצמצם.שלחו את כולם לסטופ. צימצום יעיל וטוב..          תתעסקו בדברים חשובים  ביגור,, ולא בשטות זאת שגם לא תעבור בקלפי.לתשומת לבם של רמי המזכיר וההנהלה שלו.

    #41973 הגב
    ליור יגור מאנשי ריבוץ
    אורח

    האם נכונה השמועה שנוקי אחראי על קרקעות יגור?
    הופתענו מאוד.צריך לזוז,הצידה ולשחרר. מדוע זה לא אצל דגן?
    מצפים לתגובה.
    זה מדובר הרבה ברחבי הקיבוץ..הרבה שאלות עולות.
    ==============
    תחום הקרקעות דורש הכרות וידע עם תהליכים ממושכים מאוד סביב יגור
    עוד לפני נוקי, עסק בקרקעות, בנפרד מתפקיד ניהול העסקים, אלון חגי
    נוקי לא פועל לבד ולא מבצע דברים וגם לא מוסמך לכך, העבודה היא בתיאום וכל החלטה מגיעה להנהלות.
    בשנה שעברה למשל אושרו שני פרויקטים על קרקעות יגור שהגיעו לאישור הציבור.
    על פי החלטות יגור, כל פעילות חדשה שנוגעת גם לקרקעות, צריכה לקבל את אישור הקלפי, גם אם היא ביוזמת או אושרה כבר בהנהלה העסקית.

    #42021 הגב
    צעירים
    אורח

    ממדים נוקי כבר היה בעבר אחראי על הממדים.ולא קרה הרבה..אז למה רמי המזכיר לא לבחור באדם אחר צעיר מוביל.די כבר שחררו  אותנו יש עוד אנשים.עייפנו.

    #42079 הגב
    לקוחות של הכלבו
    אורח

    לרמי המזכיר.. ???????                             התלבטנו ארוכות והחלטנו להעלות לך סוגיה שלא נעימה לנו..                         באנו למנהלת הכלבו בשאלה? .בקשה?   והרגשנו חוסר התייחסות, וחוסר סבלנות מצידה ,אלינו המבוגרים.                            זה לא  מכבד ומאוד לא נעים לנו.    תגובתך בנושא. תודה.

מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ)
מענה ל־Reply #41711 in שאלות למזכיר
פרטים: