ביום ראשון 28.6 יתחיל שיפוץ במרפאה, על מנת להפריד את טיפת החלב לפי דרישת משרד הבריאות. לאחר השיפוץ, הכניסה הראשית למרפאה תהיה דרך הדלת ליד בית המרקחת. סליחה על אי הנוחות הזמנית!