בית / בריאות / שיפוץ כניסת המרפאה וטיפת חלב

שיפוץ כניסת המרפאה וטיפת חלב

ביום ראשון 28.6 יתחיל שיפוץ במרפאה,
על מנת להפריד את טיפת החלב לפי דרישת משרד הבריאות.
לאחר השיפוץ, הכניסה הראשית למרפאה תהיה דרך הדלת ליד בית המרקחת.
סליחה על אי הנוחות הזמנית!

הדפסה

אודות shimshi-agmon

בדוק גם

התייחסות הנהלת הקיבוץ להסתייגויות מעקרונות הקליטה

התייחסות הנהלת הקיבוץ להסתייגויות מעקרונות הקליטה   הסתייגות 1 – יאיר נויפלד: הקצאת מגרשים מוטבים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *